quarta-feira, fevereiro 22

O 20%

Esta manhá recevin uma chamada do Servizo de Atención ao Cliente de Movistar na que me pediron os meus dados persoais. Por facilitarlhe o seu trabalho à operadora, din o meu nome mas negueime a dizerlhe o meu número de DNI, momento no que a rapaza despediuse e cortou a comunicación.

Para evitar un posível acópio ilegal de dados ou estafas a outras persoas, decidin chamar ao devandito Servizo e perguntei se me podian atender en galego. Despois de mantermos un diálogo absurdo, dixéronme que non e confirmáronme que a chamada anterior fixéraa uma operadora sua.

Aproveitei entón para solicitar a minha baixa de Movistar até que puxeran en funcionamento un Servizo de Atención ao Cliente en língua galega. Pasáronme a un responsável do departamento correspondente, quen quixo facerme ver que tinhan operadores en inglés, francés e alemán; ao que lhe retruquei, en inglés (xa se sabe que a ignoráncia é moi ousada), que eu só desexava falar na minha língua —por outra banda, oficial na Comunidade Autónoma desde a que estava a falar, segundo o Estatuto de Autonomía de Galiza,
etc—. O feito de eu falarlhe en inglés (?) e nun ton distendido fixo que o tipo adoptara melhores modais dos que amosara até entón. Semelhou que “comprendera a minha mensaxe”.

Insistin en que queria darme de baixa e que me avisaran, se querian, cando dispuxeran do servizo en língua galega, para contratar de novo con Movistar. Deixei claro que non queria sentirme coaccionado a empregar outra língua diferente da minha e só pretendia que se vira reconhecido o meu dereito a falar na língua oficial da Comunidade Autónoma de Galiza.

O responsável pediume uns intres para falar cun “superior”. Despois duns poucos segundos díxome que tramitarian a minha “reclamación” e ofereceume un desconto dun 20% nas minhas chamadas. Rexeitei o desconto e díxenlhe que continuaria como abonado de Movistar só se el persoalmente se encarregava de levar a bo termo a minha solicitude. O home comprometeuse a levar a cabo a encomenda, demostrando comprender o fondo da situación.

Despedímonos cordialmente mas, iso si, en ningún momento falei uma palavra en galego. E, xa que logo, non é a primeira vez que algo semelhante me acontece.

2 Comments:

At qua. fev. 22, 07:09:00 PM, Anonymous Anônimo said...

Pois foi entretido ler a tua história. Mágoa que não vão mudar nada... mas levaste um 20% de rebaixa!! eheh...

 
At qua. fev. 22, 07:22:00 PM, Blogger galeidoscopio said...

Expliquei mal o caso. Rejeitei a sua oferta.
E uma pessoa pode ir ao lixo, mas vários centos (com seu 20%), posívelmente não.
Obrigado pelo teu comentário e saúde.

 

Postar um comentário

<< Home